Donar

Un petit gest que et fa gran

Donació puntual

Amb les donacions puntuals ens ajudaràs a dur endavant tallers educatius com ara el d’espais familiars.

Donació recurrent

Amb les donacions recurrents, garantim uns ingressos continus que ens ajuden a les despeses habituals del local.

També pots fer el teu donatiu a través de transferència bancària (indicant el teu nom I telèfon en el concepte)
al número de compte: ES94 2056 0004 4110 0056 3328 Caixa Colonya

A la Fundació de Serveis de Cultura per al Poble atenem i treballam amb persones que arriben a Mallorca a la recerca d’un futur millor, mitjançant l’aprenentatge de les nostres llengües i cultura.

La teva ajuda és essencial per poder seguir endavant amb la nostra feina, que realitzam des de fa més de 40 anys i de la que actualmente es beneficien més de 100 persones migrades, amb l’ajuda de més de 20 voluntaris.

El que dónes també torna

D’acord a la modificació de la llei 49/2002, d’Incentius Fiscals al Mecenatge, que va entrar en vigor l’1 de gener de 2015, us podreu beneficiar d’uns descomptes fiscals per les vostres donacions a la Fundació de Serveis de Cultura per al Poble:

Recuperaràs el 80%

Dels primers 150 € donats