Estatge

Des de la Fundació oferim els locals per a entitats sense ànim de lucre que tenguin necessitat de comptar amb un espai per realitzar reunions o activitats. Actualment, quatre associacions gaudeixen de les instal·lacions: Creients i feministes, ATTAC i DIME. A més dels espais propis de la Fundació, gaudeixen de mobiliari propi, així com d’internet.

Les entitats fan una donació semestral o anual per al bon manteniment de les instal·lacions.

A qui va dirigit?

Entitats privades,Fundacions i Associacions sense ànim de lucre compromeses amb Projectes , Serveis i/ o Programes socials , culturals, educatius, salut ,sanitaris, cooperació ..etz per al foment de la inclusió social, així com programes dirigits a cobrir necessitats socials que es duguin a terme a Palma, Mallorca o les Illes Balears.

Si esteu interessats a compartir el nostre local si us plau emplena el formulari i ens posem en contacte amb vosaltres. Gràcies.

Privacitat

Abans d'enviar el formulari, ha de llegir la Informació bàsica sobre protecció de dades que es troba més a baix. Els camps marcats * són obligatoris per a atendre la seva sol·licitud. En polsar el botó d'enviament manifesta haver llegit aquesta informació. Informació bàsica sobre privacitat: El responsable del tractament és Fundació Serveis de Cultura per al Poble. La finalitat és la gestió de la seva sol·licitud i la millora de la qualitat de la web. Té dret a sol·licitar l'accés a les seves dades personals, la seva rectificació, supressió o portabilitat, la limitació del seu tractament, a oposar-se al tractament, així com a presentar una reclamació davant una autoritat de control. +Info. en la nostra política de privacitat web