Participació

Col·laboradors

Al llarg dels anys d’existència de la Fundació hem anant comptant amb col·laboracions que ens han ajudat a dur endavant les activitats i aconseguir objectius. Actualment, seguim amb entitats que estan al nostre costat i que confien en la nostra tasca. Agraïm l’ajuda i la confiança en la nostra feina.

Voluntariat

Les activitats i projectes que posem en marxa des de la Fundació no es podrien dur a terme sense la feina, esforç i empatia que el voluntariat desenvolupa amb les usuàries que assisteixen a les sessions.

Són persones que, mitjançant la participació, deixen evidència dels valors propis de la Fundació; que saben organitzar-se i estan disposades a participar en respostes col·lectives i amb una actitud oberta a la formació continuada, i que creuen en la possibilitat de construir una societat més justa i igualitària.

Si estàs interessat/da en ajudar-nos pots fer-ho emplenant el formulari o accedint a la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears a través d'aquest enllaç.
Vull ajudar

Privacitat