Dia Internacional del Voluntariat; la història de n’Ismael

Aquest dia 4 de desembre se celebra el Dia Internacional del Voluntariat, és a dir, part imprescindible per dur endavant el treball de la Fundació. Al nostre projecte comptam amb un total de 13 persones voluntàries, entre els quals s’hi troba Ismael Daidani, un clar exemple de l’esforç, gratificació i superació personal que suposa exercir un voluntariat.

Ismael Daidani fa pocs mesos que forma part de la família dels voluntaris de la Fundació. Va conèixer el nostre projecte a través dels Serveis Socials; “m’ho prenc com un repte”, explica, “ja que mentre som aquí no som al carrer invertint el temps en coses que em fan mal”.

El voluntari Ismael Daidani va néixer a Felanitx fa 35 anys dins el nucli d’una família marroquina. És per això que domina la llengua i la cultura del Marroc i exerceix de traductor i nexe entre els usuaris i usuàries de la Fundació procedents d’aquest indret. “Els ajudo i animo a seguir amb les classes, a poc a poc”, diu. A banda del voluntariat a la Fundació, Ismael estudia per aconseguir la titulació d’ESO.

Des de la Fundació Serveis de Cultura pel Poble valoram la feina dels voluntaris i voluntàries, imprescindible per dur a terme el projecte comú. És per això, que hem participat enguany en la fira d’Entitats, organitzada per la Plataforma del Voluntariat de les Illes Balears.