Novetats i il·lusions per l’any 2024

Hem donat la benvinguda a l’any 2024 amb un grapat de novetats i il·lusions a la fundació.

Per una banda, hem estrenat un espai comú al nostre local. Es tracta de la instal·lació d’una cuina que servirà com a punt de trobada pels usuaris i usuàries. D’aquesta manera, podem fer les classes de castellà i català més dinàmiques, a més de continuar cultivant l’aspecte social i comunitari entre tots i totes. Aquest espai ha estat possible gràcies a un acord entre la Fundació Joan Vidal Perelló i Immaculada Nàcher Riera de Santanyí, en el programa d’impuls pel desenvolupament d’activitats solidàries.

Per altra banda, hem engegat un taller de ioga per a famílies amb infants de 0-3. Hi participen un grup de 8- 10 mares i es realitzaran 10 sesions. L’objectiu és potenciar un espai de trobada per a les famílies, especialment mares i infants. A través del joc i les cançons aconsegueixen dur a terme exercicis de respiració i relaxació.

Horari: Divendres de 11:45 h a 12: 45 h.
Gener-març 2024.